Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

§ 1.  Odstąpienie od Umowy

  1. Kupującemu, który jest Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 nr 0, poz. 827 ze zm.), przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  2. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktu, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Produktu.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy musi być dokonane w formie:
    - e-maila na adres: biuro@kadoparty.pl,
    - pisemnie na adres: Firma Handlowo Usługowa KADO Krzysztof Polerowicz, 62-510 Konin, ul. Matejki 45, 
    przed upływem ww. terminu do odstąpienia od Umowy.
  4. Oświadczenie można złożyć na formularzu, który stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta lub załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Konsument jest zobowiązany do zwrotu Produktu na własny koszt w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Produkt zostanie wysłany przed upływem terminu 14 dni.
  6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Produktu lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Podstawowym warunkiem przyjęcia zwrotu Produktu jest jego idealny stan: Produkt nieużywany, czysty, kompletny.
  8. Do zwracanego Produktu należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
  9. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
  10. Produkt odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający informacji dotyczącej odstąpienia od Umowy, zabrudzony lub uszkodzony, zostanie odesłany na koszt Kupującego.
  11. Zwroty prosimy kierować na adres: FHU KADO Krzysztof Polerowicz, 62-510 Konin, ul. Matejki 45 

§ 2.  Reklamacje

  1. Produkty są objęte gwarancją ich producenta.
  2. Ukryte Wady Fizyczne Produktu lub wystąpienie Wad fizycznych, o których mowa w §1 stwierdzone po otrzymaniu przesyłki są podstawą do złożenia reklamacji.
  3. Nieznaczne różnice wynikające z ustawień komputera Kupującego, np. kolor, nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
  4. Złożenie reklamacji, Kupujący musi dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu w formie:
    - e-maila na adres: biuro@kadoparty.pl
    - pisemnie na adres: Firma Handlowo Usługowa KADO Krzysztof Polerowicz 62-510 Konin, ul. Matejki 45
  5. Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji:
    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty
    wystąpienia wady,
    - żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy,
    - danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
    Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  6. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki będą zwrócone.
  7. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
  8. Sprzedawca w ciągu 14 dni odpowie na złożoną reklamację. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
  9. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zaproponuje sposób i termin usunięcia wady.
  10. Preferowana jest wymiana Produktu na nowy w terminie podanym na Karcie produktu.
  11. Koszty dostawy wymienianego Produktu ponosi Sprzedawca.
  12. Sprzedawca sugeruje Kupującemu dokładne sprawdzenie stanu przesyłki i jej otwarcie w obecności Kuriera.
  13. Gdy opakowanie jest uszkodzone lub wskazuje na ingerencję osób trzecich należy spisać protokół z Kurierem.
  14. W przypadku gdy Kurier odmówi podpisania protokołu nie należy potwierdzać odbioru przesyłki i skontaktować się ze Sklepem.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl