

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


§ 1. Odstąpienie od Umowy
- Kupującemu, który jest Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 nr 0, poz. 827 ze zm.), przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
- Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktu, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Produktu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy musi być dokonane w formie:
- e-maila na adres: biuro@kadoparty.pl,
- pisemnie na adres: Firma Handlowo Usługowa KADO Krzysztof Polerowicz, 62-510 Konin, ul. Matejki 45,
przed upływem ww. terminu do odstąpienia od Umowy. - Oświadczenie można złożyć na formularzu, który stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta lub załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Konsument jest zobowiązany do zwrotu Produktu na własny koszt w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Produkt zostanie wysłany przed upływem terminu 14 dni.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Produktu lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Podstawowym warunkiem przyjęcia zwrotu Produktu jest jego idealny stan: Produkt nieużywany, czysty, kompletny.
- Do zwracanego Produktu należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Produkt odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający informacji dotyczącej odstąpienia od Umowy, zabrudzony lub uszkodzony, zostanie odesłany na koszt Kupującego.
- Zwroty prosimy kierować na adres: FHU KADO Krzysztof Polerowicz, 62-510 Konin, ul. Matejki 45
§ 2. Reklamacje
- Produkty są objęte gwarancją ich producenta.
- Ukryte Wady Fizyczne Produktu lub wystąpienie Wad fizycznych, o których mowa w §1 stwierdzone po otrzymaniu przesyłki są podstawą do złożenia reklamacji.
- Nieznaczne różnice wynikające z ustawień komputera Kupującego, np. kolor, nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
- Złożenie reklamacji, Kupujący musi dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu w formie:
- e-maila na adres: biuro@kadoparty.pl,
- pisemnie na adres: Firma Handlowo Usługowa KADO Krzysztof Polerowicz 62-510 Konin, ul. Matejki 45 - Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty
wystąpienia wady,
- żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy,
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. - Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki będą zwrócone.
- Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni odpowie na złożoną reklamację. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
- W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zaproponuje sposób i termin usunięcia wady.
- Preferowana jest wymiana Produktu na nowy w terminie podanym na Karcie produktu.
- Koszty dostawy wymienianego Produktu ponosi Sprzedawca.
- Sprzedawca sugeruje Kupującemu dokładne sprawdzenie stanu przesyłki i jej otwarcie w obecności Kuriera.
- Gdy opakowanie jest uszkodzone lub wskazuje na ingerencję osób trzecich należy spisać protokół z Kurierem.
- W przypadku gdy Kurier odmówi podpisania protokołu nie należy potwierdzać odbioru przesyłki i skontaktować się ze Sklepem.